Jesteś tutaj: DEKRA » Katalog szkoleń » Szkolenia ZAMKNIĘTE » Sprzedaż i jakość obsługi klienta

Sprzedaż i jakość obsługi klienta


DEKRA – Szkolenia eksperckie - Sprzedaż i jakość obsługi klienta

Dedykowane projekty szkoleniowe

 

DEKRA oferuje zaawansowane projekty szkoleniowe z zakresu standardów obsługi klienta i efektywnej sprzedaży w Państwa firmie.

Interaktywne szkolenia DEKRA dopasowane są do indywidualnych potrzeb organizacji. Prezentacje, symulacje, gry i ćwiczenia praktyczne obejmują m.in.:

  • Etapy obsługi klienta.
  • Jakość obsługi klienta (standardy postępowania, zasady ubioru, higieny).
  • Rozpoznawanie i doprecyzowywanie potrzeb klienta.
  • Prezentacja oferty (propozycji). Umiejętność aktywnej sprzedaży – crosseling, up-selling doradztwo, mówienie językiem korzyści.
  • Trudne sytuacje w obsłudze klienta.
  • Odniesienie do krajowych i międzynarodowych standardów obsługi klienta.
 

 

Korzyści ze szkolenia DEKRA

 

DEKRA to zespół ekspertów z różnych dziedzin, którzy działają wspólnie, wspierając firmy i instytucje w osiąganiu ambitnych celów biznesowych.

W obszarze szkoleń sprzedażowych łączymy wiedzę ekspercką z zakresu audytowania, technik sprzedaży, komunikacji, negocjacji, obsługi klienta, psychologii, marketingu, socjologii itp. oraz procesów, mierników itd.

DEKRA posiada ponad 100 trenerów, których kwalifikacje podlegają systematycznej ocenie i aktualizacji.

Realizację Państwa projektu szkoleniowego powierzymy certyfikowanym trenerom biznesu, posiadającym wieloletnie doświadczenie w sprzedaży B2B i B2C oraz w zarządzaniu zespołami obsługi i sprzedaży, prowadzeniu szkoleń, konsultacji i coachingu.



Uczestnicy szkoleń DEKRA uczą się między innymi, jak w praktyce:

  • Rozpoznać potrzeby klienta i poszczególne etapy kontaktu z klientem.
  • Zdiagnozować typ komunikacyjny klienta oraz dostosowywać do niego styl komunikacji.
  • Zastosować odpowiednie do sytuacji techniki komunikacyjne.
  • Reagować na pojawiające się obiekcje klienta.
  • Stosować pozytywne i asertywne komunikaty.
  • Korzystać z różnych metod w obszarach: cross-seling i up-selling.
 
 

 

 

Zasadą obowiązującą w organizacji szkoleń przez DEKRA jest doprowadzenie do pozytywnej trwałej zmiany w organizacji, a nie zadowolenie się doraźnym efektem.

 


 
Realizacja projektu szkoleniowego podzielona jest na kilka etapów, nadzorowanych przez dedykowanego Project Menedżera:


I. Analiza potrzeb szkoleniowych


W  celu efektywnego dopasowania oferty do potrzeb biznesowych Państwa organizacji DEKRA przeprowadzi gruntowną analizę potrzeb szkoleniowych. W ramach tego etapu:

  • Przeprowadzimy analizę indywidualnych kwalifikacji uczestników szkoleń.
  • Zdefiniujemy specyficzne cele ogólne i szczegółowe, oczekiwania i wymagania stron zainteresowanych.
  • Udzielimy pomocy w zakresie oceny  indywidualnych potrzeb i celów szkoleniowych uczestników.
  • Doprecyzujemy oczekiwania względem wykorzystania umiejętności i kompetencji nabytych w trakcie szkolenia w kontekście zakresów obowiązków i odpowiedzialności na sprawowanych stanowiskach pracy.
  • Określimy wskaźniki wydajności (skuteczności) istotne z  perspektywy sponsora projektu.



II. Planowanie programu szkoleniowego


Na podstawie analizy potrzeb szkoleniowych DEKRA przygotuje i przedstawi Państwu program szkoleniowy, który:

  • Określi cele, zakres, tematy i wyniki szkolenia zaplanowane dla poszczególnych grup docelowych.
  • Wskaże proponowane przez ekspertów DEKRA metody szkoleniowe, które umożliwią realizację założonych celów. Przy wyborze metod szczególną uwagę zwracamy na ich dopasowanie do uczestników oraz możliwości wsparcia procesu grupowego i indywidualnego nauczania.



III. Ewaluacja i działania poszkoleniowe


Już na etapie planowania programu szkoleniowego wspólnie z Klientem określamy obiektywne, systematyczne metody i instrumenty ewaluacji szkoleń w odniesieniu do celów szkoleniowych.

Zainteresowanym stronom zapewniamy w niezbędnym zakresie dostęp do wyników szkolenia w celu śledzenia zmian.
 
W przypadku trudności w osiąganiu indywidualnych celów wspieramy uczestników szkoleń  dodatkowymi działaniami rozwojowymi - np. coaching, doradztwo itd.

Więcej o ofercie coachingu DEKRA w zakresie sprzedaży »


Wspólnie z Klientem ustalamy, a następnie realizujemy działania poszkoleniowe, odnosząc się do ustalonych szczegółowych celów szkoleniowych – np. follow up, webinaria, zadania itp.

 
 

 

 

Skontaktuj się z Zespołem Szkoleń DEKRA

 

Zapytaj o ofertę »

 

 


 

 

Podobne szkolenia

 

 

DEKRARODO dla handlowców - webinarium

DEKRAKreatywne zarządzanie reklamacjami

DEKRAZarządzanie ryzykiem w organizacji – praktyczne warsztaty

 

Więcej szkoleń, które mogą Cię zainteresować znajdziesz w Katalogu szkoleń...

 
 

 

 

Podobne usługi DEKRA

 

 
DEKRABadania SmartCheck Mystery Shopping

DEKRAKompleksowa analiza organizacji SmartCheck Process Audit

DEKRAOpracowanie i wdrażanie standardów obsługi klienta

DEKRAWdrażanie systemu MBO (zarządzanie przez cele)

DEKRATworzenie i wdrażanie systemów ocen pracowniczych i ocena potencjału zawodowego
(Employee Assessment, Assessment Center, Development Center)

 
 

 
Harmonogram szkoleń DEKRA   Katalog szkoleń DEKRA   Skontaktuj się z Zespołem Szkoleń DEKRA
         
Harmonogram szkoleń »   Katalog szkoleń »   Szkolenie zamknięte »
 
 

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.