Jesteś tutaj: DEKRA » Harmonogram szkoleń » System zarządzania usługami edukacyjnymi - ISO 29990

System zarządzania usługami edukacyjnymi - ISO 29990

ZAREJESTRUJ SIĘ



DEKRA – Szkolenia eksperckie - Jakość

Cel szkolenia

 

1. Prezentacja wymagań normy ISO 29990 oraz jej zastosowania w zarządzaniu instytucjami szkoleniowymi.
2. Przygotowanie do procesu wdrożenia wymagań normy ISO 29990.
3. Przygotowanie do certyfikacji wg normy ISO 29990.
 

Program szkolenia

 

DZIEŃ 1

Sesja 0: Po co robimy to co robimy? Jakie korzyści chcemy osiągnąć z certyfikacji instytucji szkoleniowej wg normy ISO 29990? Jakie inne korzyści możemy osiągnąć z wdrożenia normy ISO 29990.

Sesja 1: Wstęp do zarządzania jakością
Podstawowe definicje, pojęcie systemu jakości
Definicje stosowane w normie ISO 29990:2010
Filozofia zarządzania jakością
Ciągłe doskonalenie – zasada PDCA
Proces i podejście procesowe w zarządzaniu jakością
Zasady zarządzania jakością

Sesja 2: Usługi edukacyjne w ujęciu jakościowym według ISO 29990:2010
Określenie potrzeb stron zainteresowanych
Zakres i proces nauczania

Sesja 3: Projektowanie i rozwój usług edukacyjnych według ISO 29990:2010
Podstawy zarządzania projektowaniem
Wytyczne do projektowania i rozwoju usług edukacyjnych
Cele i zakresy programów edukacyjnych
Planowanie programów edukacyjnych
Dokumentowanie i nadzorowanie wyników projektowania

Przerwa obiadowa

Sesja 4: Dostarczanie i realizacja usług edukacyjnych według ISO 29990:2010
Informowanie i orientacja w usługach edukacyjnych
Zarządzanie usługami edukacyjnymi
Środowisko nauczania i jego nadzorowanie
Monitorowanie realizacji usług edukacyjnych
Ocena usług edukacyjnych i nauczania

Sesja 5: Zarządzanie dostawcami usług edukacyjnych według ISO 29990:2010
Zasady i metody zarządzania strategicznego i biznesowego
Wytyczne do opracowywania biznesplanów


DZIEŃ 2

Sesja 6: Zarządzanie dostawcami usług edukacyjnych według ISO 29990:2010, cz. 2
Planowanie i realizacja przeglądów
zarządzania (dane wejściowe i wyjściowe, przebieg i cele, dokumentowanie).
Działania korygujące i zapobiegawcze w usługach edukacyjnych.
Zarządzanie finansowe

Sesja 7: Identyfikacja, ocena i zarządzanie
ryzykiem w usługach edukacyjnych
Podstawy podejścia oparte na zarządzaniu ryzykiem
Metody analizy i oceny ryzyka i ich zastosowanie.

Sesja 8: Zarządzanie zasobami ludzkimi i komunikacja według ISO 29990:2010
Zarządzanie kompetencjami personelu i współpracowników.
Ocena i rozwój kompetencji zawodowych
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna

Przerwa obiadowa

Sesja 9: Audit wewnętrzny jako metoda
nadzorowania usług edukacyjnych
Podstawowe pojęcia dotyczące auditowania
Wytyczne do audytowania według ISO 19011
Praktyczne aspekty audytowania usług edukacyjnych.

Sesja 10: Wykorzystanie informacji zwrotnych od klientów i innych stron zainteresowanych
Metody uzyskiwania informacji zwrotnych
Badania zadowolenia klientów
Wytyczne do postępowania ze skargami i reklamacjami.

Sesja 11: Wdrożenie i certyfikcja
Etapy wdrażania ISO 29990:2010 do organizacji.
Etapy certyfikacji ISO 29990:2010.

Sesja 12: Podsumowanie merytoryczne szkolenia
Runda pytań i odpowiedzi
Porównanie normy ISO 2990:2010 z innymi normami jakościowymi.
Zakończenie szkolenia
Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych

 
 

 

Metodyka szkolenia

 

 
Dyskusja moderowana, burza mózgów, wykłady, ćwiczenia, praca z tekstem normy.  
 

 

Adresaci szkolenia

 

 
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników i menedżerów firm szkoleniowych.  
 

 

Korzyści ze szkolenia

 

 
  • Przygotowanie pracowników i menedżerów do procesu wdrożenia normy ISO 29990:2010 i uzyskania certyfikatu ISO 29990:2010.
  • Poznanie podstawowych pojęć związanych z zarządzaniem jakością w organizacji.
  • Zapoznanie się z wymaganiami normy ISO 29990.
  • Zrozumienie znaczenia systematycznego zarządzania usługami szkoleniowymi dla funkcjonowania instytucji szkoleniowej.
 
 

 

 Podobne szkolenia

 

 

DEKRAISO 9001 – wymagania systemu zarządzania jakością

DEKRAZarządzanie ryzykiem w ISO 9001:2015

DEKRAPraktyczne aspekty zarządzania procesami - warsztaty

DEKRAIdentyfikacja i rozwiązywanie problemów jakościowych i operacyjnych - warsztaty

DEKRAEfektywna komunikacja podczas wdrażania, doskonalenia i auditowania systemów jakości – warsztat


Więcej szkoleń, które mogą Cię zainteresować znajdziesz w Katalogu szkoleń...

 
   
   
Harmonogram szkoleń DEKRA   Katalog szkoleń DEKRA   Skontaktuj się z Zespołem Szkoleń DEKRA
         
Harmonogram szkoleń »   Katalog szkoleń »   Szkolenie zamknięte »
 
 

Najbliższe szkolenia

27-28.09.2018 Wrocław Zobacz szczegóły ZAREJESTRUJ SIĘ
01-02.10.2018 Warszawa Zobacz szczegóły ZAREJESTRUJ SIĘ

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.