Jesteś tutaj: DEKRA » Harmonogram szkoleń » Warsztaty doskonalące kompetencje Pełnomocników ds. systemów zarządzania i Auditorów wewnętrznych

Warsztaty doskonalące kompetencje Pełnomocników ds. systemów zarządzania i Auditorów wewnętrznych

ZAREJESTRUJ SIĘ

 

Szczyrk, 12-14 grudnia 2018

 

 
 
 
 

Tytuł: Warsztaty doskonalące kompetencje pełnomocników i auditorów - 2018

 

Tematy przewodnie: reklamacje, psychologia w pracy, najczęstsze niezgodności w ISO 9001: 2015, RODO dla auditorów wewnętrznych

 
 

Główne cele warsztatów kompetencyjnych:

  1. Wsparcie w zakresie psychologii komunikacji.
  2. Doskonalenie zarządzania reklamacjami.
  3. Przekazanie najważniejszych informacji na temat przepisów RODO w pracy auditora.
  4. Uczenie się na błędach, czyli dowiedzenie się jakie są najczęstsze niezgodności w obszarach.
  5. Wymiana doświadczeń pomiędzy ekspertami i praktykami.
 

Koszt uczestnictwa:

- 2.560 zł netto/osoba/pokój jednoosobowy

- 2.260 zł netto/osoba/pokój dwuosobowy

- 960 zł netto/osoba/udział w jednym dniu zajęć, bez zakwaterowania, śniadań i kolacji

 

Adresaci

pełnomocnicy ds. systemów zarządzania, auditorzy wewnętrzni, menedżerowie operacyjni, osoby zainteresowane

 
   

Sesja - psychologia w pracy

 

Poznaj swoje silne i mocne strony w kontekście pracy pełnomocnika i auditora wewnętrznego. Skorzystaj z wiedzy psychologów aby poprawić skuteczność komunikacji o jakości i pracę auditora wewnętrznego.

 

Uczestnicy sesji będą znali swój typ osobowości w kontekście relacji zawodowych.

Uczestnicy sesji będą wiedzieli jak komunikować zagadnienia jakości do różnego typu odbiorców.

Uczestnicy sesji będą się czuli pewniej i bezpieczniej prowadząc audit oraz przekazując auditowanym ew. niezgodności.

 
   

Sesja - reklamacje

 

Cel sesji:

  • Przekazanie wiedzy dot. efektywnego i skutecznego zarządzania reklamacjami.
  • Przekazanie wiedzy dot. doskonalenia procesu reklamacyjnego.
  • Nauczenie wybranych metod analizy reklamacji.
  • Rozwijanie umiejętności zarządzania reklamacjami.
  • Wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami.

 

Po szkoleniu uczestnicy będą znali:

  • Formalne wymagania i dobre praktyki dot. zarządzania reklamacjami.
  • Skuteczne i efektywne, wybrane metody analizy reklamacji.

 

Po sesji uczestnicy będą potrafili stworzyć skuteczny proces reklamacyjny oraz prowadzić analizę reklamacji za pomocą wybranej metody.


 
 


 

Sesja - RODO a audit

 

Celem sesji jest

  • Nauczenie podstawowych przepisów związanych z RODO.
  • Przygotowanie auditorów do prowadzenia auditów zgodnie z zachowaniem zasad RODO.
  • Przekazanie wskazówek do auditowania z zachowaniem zasad RODO.  

 

Uczestnicy sesji będą potrafili przeprowadzić audyt wewnętrzny z zachowaniem zasad RODO.

Uczestnicy będą potrafili przeprowadzić audyt w obszarze danych osobowych.

Uczestnicy będą znali prawa osób, które są audytowane.

Uczestnicy będą potrafili zachować się z poszanowaniem danych osób, które są audytowane. 

 

 

 

Sesja - Niezgodności

 

Auditor wiodący podzieli się doświadczeniem na temat najczęstszych niezgodności podczas audytów przejścia na ISO 9001:2015. W programie zaplanowano dyskusję o tym, w jaki sposób eliminować niezgodności i doskonalić systemy zarządzania.

 

Podczas tej sesji będzie można zadawać dowolne pytania z zakresu systemu zarządzania i oczekiwać odpowiedzi od eksperta oraz dyskusji grupy. To jest czas na wyjaśnianie wątpliwości i pytania zarówno auditorów wewnętrznych jak i pełnomocników.

Ekspert będzie moderował dyskusją.