* Uwaga! Szkolenie dostępne wyłącznie jako szkolenie zamknięte, realizowane na zlecenie konkretnej firmy. Istnieje możliwość modyfikacji programu i czasu trwania szkolenia. Zapraszamy po ofertę »
Poznaj zasady i narzędzia skutecznej komunikacji! Podnieś kompetencje komunikacyjne i efektywność zespołu zaangażowanego w systemy jakości!
Podczas warsztatu on-line, poznasz narzędzia komunikacyjne dostosowane do Twojej organizacji.
Zdobędziesz wiedzę w zakresie skutecznej współpracy zespołu. Dowiedz się, jak poprawnie formułować informację zwrotną. Uzyskasz praktyczne wskazówki na temat dobrej komunikacji wokół zmian jakości.
Dowiesz się, jak zaplanować proces komunikacyjny związany ze zmianami jakościowymi w Twojej organizacji.
Cel warsztatów:
Założenia:
dzień | godzina | metoda szkolenia | temat |
---|---|---|---|
Dzień 1 | 9:00-12:30 | Dyskusja moderowana |
Rozpoczęcie warsztatu: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i agendy warsztatu Współpraca, komunikacja, motywacja od działania, konflikty i nieporozumienia - problemy związane z systemem jakości w mojej organizacji (firmie/instytucji) |
Wykład interaktywny / Praca indywidualna, praca w trójkach (scenki), dyskusja moderowana |
Potrzeby i oczekiwania (w obszarze komunikacji i współpracy) interesariuszy oraz uczestników systemów jakości Podstawy dobrej komunikacji wokół zmian jakości:
|
||
Ćwiczenie-demo, wykład interaktywny, dyskusja moderowana, ćwiczenia w parach (scenki) |
Przekonywanie i motywowanie do zaangażowania współpracowników do udziału w systemach jakości:
|
||
Dyskusja moderowana, wykład interaktywny, ćwiczenie indywidualne |
Etapy wdrażania i doskonalenia systemów jakości i problemy z nimi związane (opór przed zmianą, agresja, ukryty sabotaż, apatia i demotywacja, inne) oraz sposoby postępowania – jak jest w mojej firmie/organizacji Cztery postawy uczestników zmian jakościowych (agenci zmiany, milcząca większość, ofiary, sabotażyści) – jak ich rozpoznać, jak z nimi pracować – jak jest w mojej organizacji |
||
12:30-13:15 | Przerwa obiadowa | ||
13:00-13:45 | Wykład interaktywny, praca indywidualna, praca w parach, dyskusja – podsumowanie na forum |
Planowanie procesu komunikacyjnego związanego ze zmianami jakościowymi w mojej firmie/organizacji:
|
|
14:00-14:30 | Ćwiczenie indywidualne / Dyskusja moderowana, ankiety |
Indywidualne plany rozwoju uczestników – dalsze kroki do wdrożenia (po szkoleniu) w celu maksymalizacji jego efektów Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych |
Rozpoczęcie warsztatu: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i agendy warsztatu
Współpraca, komunikacja, motywacja od działania, konflikty i nieporozumienia - problemy związane z systemem jakości w mojej organizacji (firmie/instytucji)
Potrzeby i oczekiwania (w obszarze komunikacji i współpracy) interesariuszy oraz uczestników systemów jakości
Podstawy dobrej komunikacji wokół zmian jakości:
Przekonywanie i motywowanie do zaangażowania współpracowników do udziału w systemach jakości:
Etapy wdrażania i doskonalenia systemów jakości i problemy z nimi związane (opór przed zmianą, agresja, ukryty sabotaż, apatia i demotywacja, inne) oraz sposoby postępowania – jak jest w mojej firmie/organizacji
Cztery postawy uczestników zmian jakościowych (agenci zmiany, milcząca większość, ofiary, sabotażyści) – jak ich rozpoznać, jak z nimi pracować – jak jest w mojej organizacji
Planowanie procesu komunikacyjnego związanego ze zmianami jakościowymi w mojej firmie/organizacji:
Indywidualne plany rozwoju uczestników – dalsze kroki do wdrożenia (po szkoleniu) w celu maksymalizacji jego efektów
Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych
Przerwy kawowe będą ustalane podczas zajęć przez eksperta i uczestników zgodnie z potrzebami.
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pt. Efektywna komunikacja - warsztat on-line
Aby się zarejestrować, wybierz miejsce oraz datę na górze strony.
Merytorycznie i praktycznie szkolenie przeprowadzono na bardzo wysokim poziomie. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
Bardzo ciekawy styl prowadzenia przez wykładowcę. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
POTRZEBUJESZ SZKOLENIA DOPASOWANEGO DO POTRZEB TWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ.