 
                            Raport A3 jest uznawany za najprostsze i najefektywniejsze narzędzie do rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. Dzięki wypracowanej metodzie będziesz mógł podejmować swe decyzje w oparciu o sprawdzone dane.
Zapraszamy na szkolenie celem usprawnienia i ustandaryzowania przepływu informacji w organizacji w odniesieniu do projektów doskonalenia i rozwiązywania problemów.
* Uwaga! Szkolenie dostępne wyłącznie jako szkolenie zamknięte, realizowane na zlecenie konkretnej firmy. Istnieje możliwość modyfikacji programu i czasu trwania szkolenia. Zapraszamy po ofertę »
Osoby odpowiedzialne za procesy doskonalenia, wdrażania, planowania i zarządzania zmianami, zespoły związane z rozwiązywaniem problemów wewnętrznych i zewnętrznych, zarządy i managerowie wyższego i średniego szczebla.
| dzień | godzina | metoda szkolenia | temat | 
|---|---|---|---|
| Dzień 1 | 9:00-12:00 | Dyskusja moderowana | Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu. | 
| Wykład | Geneza raportu A3 
 Wprowadzenie do metodyki | ||
| Wykład | Zastosowanie raportu 
 | ||
| Wykład, ćwiczenia | 
 | ||
| Wykład, ćwiczenia | Opis sytuacji/problemu | ||
| 12:00-12:30 | Przerwa obiadowa | ||
| 12:30-13:15 | Wykład, ćwiczenia | Stan obecny 
 | |
| 13:15-16:00 | Wykład, ćwiczenia | Cele / Mierniki 
 | |
| Dzień 2 | 9:00-12:30 | Wykład, ćwiczenia | Analiza 
 | 
| Wykład, ćwiczenia | Proponowane środki zaradcze/rozwiązania 
 | ||
| 12:30-13:15 | Przerwa obiadowa | ||
| 13:15-16:00 | Wykład, ćwiczenia | Plan/Wdrożenie środków zaradczych 
 | |
| Wykład | Dalsze działania | ||
| Wykład, ćwiczenia | Wykorzystanie elementów raportu A3 na potrzeby i wykonanie 8D wobec naszych klientów | ||
| Dyskusja moderowana, ankiety | Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych | 
Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu.
Geneza raportu A3
Wprowadzenie do metodyki
Zastosowanie raportu
Opis sytuacji/problemu
Stan obecny
Cele / Mierniki
Analiza
Proponowane środki zaradcze/rozwiązania
Plan/Wdrożenie środków zaradczych
Dalsze działania
Wykorzystanie elementów raportu A3 na potrzeby i wykonanie 8D wobec naszych klientów
Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych
Przerwy kawowe będą ustalane podczas zajęć przez eksperta i uczestników zgodnie z potrzebami.
Po szkoleniu uczestnicy będą:
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pt. „Raport A3 jako skuteczne narzędzie rozwiązywania problemów i komunikacji wyników procesów doskonalenia w organizacji”
Aby się zarejestrować, wybierz miejsce oraz datę na górze strony.
Na szkoleniu można nie tylko zrozumieć, ale wręcz zaprzyjaźnić się z ISO. Moja ocena to 10/10. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
Uważam, że [zajęcia] były przeprowadzone bardzo profesjonalnie i nic nie trzeba poprawiać. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
 
    POTRZEBUJESZ SZKOLENIA DOPASOWANEGO DO POTRZEB TWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ.