Raport A3 jest uznawany za najprostsze i najefektywniejsze narzędzie do rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. Dzięki wypracowanej metodzie będziesz mógł podejmować swe decyzje w oparciu o sprawdzone dane.
Zapraszamy na szkolenie celem usprawnienia i ustandaryzowania przepływu informacji w organizacji w odniesieniu do projektów doskonalenia i rozwiązywania problemów.
* Uwaga! Szkolenie dostępne wyłącznie jako szkolenie zamknięte, realizowane na zlecenie konkretnej firmy. Istnieje możliwość modyfikacji programu i czasu trwania szkolenia. Zapraszamy po ofertę »
Osoby odpowiedzialne za procesy doskonalenia, wdrażania, planowania i zarządzania zmianami, zespoły związane z rozwiązywaniem problemów wewnętrznych i zewnętrznych, zarządy i managerowie wyższego i średniego szczebla.
dzień | godzina | metoda szkolenia | temat |
---|---|---|---|
Dzień 1 | 9:00-12:00 | Dyskusja moderowana |
Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu. |
Wykład |
Geneza raportu A3
Wprowadzenie do metodyki |
||
Wykład |
Zastosowanie raportu
|
||
Wykład, ćwiczenia |
|
||
Wykład, ćwiczenia |
Opis sytuacji/problemu |
||
12:00-12:30 | Przerwa obiadowa | ||
12:30-13:15 | Wykład, ćwiczenia |
Stan obecny
|
|
13:15-16:00 | Wykład, ćwiczenia |
Cele / Mierniki
|
|
Dzień 2 | 9:00-12:30 | Wykład, ćwiczenia |
Analiza
|
Wykład, ćwiczenia |
Proponowane środki zaradcze/rozwiązania
|
||
12:30-13:15 | Przerwa obiadowa | ||
13:15-16:00 | Wykład, ćwiczenia |
Plan/Wdrożenie środków zaradczych
|
|
Wykład |
Dalsze działania |
||
Wykład, ćwiczenia |
Wykorzystanie elementów raportu A3 na potrzeby i wykonanie 8D wobec naszych klientów |
||
Dyskusja moderowana, ankiety |
Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych |
Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu.
Geneza raportu A3
Wprowadzenie do metodyki
Zastosowanie raportu
Opis sytuacji/problemu
Stan obecny
Cele / Mierniki
Analiza
Proponowane środki zaradcze/rozwiązania
Plan/Wdrożenie środków zaradczych
Dalsze działania
Wykorzystanie elementów raportu A3 na potrzeby i wykonanie 8D wobec naszych klientów
Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych
Przerwy kawowe będą ustalane podczas zajęć przez eksperta i uczestników zgodnie z potrzebami.
Po szkoleniu uczestnicy będą:
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pt. „Raport A3 jako skuteczne narzędzie rozwiązywania problemów i komunikacji wyników procesów doskonalenia w organizacji”
Aby się zarejestrować, wybierz miejsce oraz datę na górze strony.
Szkolenia on-line na platformie Zoom są stosunkowo dobrym rozwiązaniem, aplikacja daje możliwości tworzenia pokojów, udostępniania ekranu, itd., więc nie mam dodatkowych uwag. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
Uważam, że [zajęcia] były przeprowadzone bardzo profesjonalnie i nic nie trzeba poprawiać. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
POTRZEBUJESZ SZKOLENIA DOPASOWANEGO DO POTRZEB TWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ.