Rozwiązywanie konfliktów

Rozwiązywanie konfliktów
Cena netto
Cena brutto 0.00 zł

Opis

* Uwaga! Szkolenie dostępne wyłącznie jako szkolenie zamknięte, realizowane na zlecenie konkretnej firmy. Istnieje możliwość modyfikacji programu i czasu trwania szkolenia. Zapraszamy po ofertę »


Skorzystaj z praktycznych warsztatów z zakresu zarządzania konfliktem.


  1. Naucz się poprawnie identyfikować źródła konfliktów w firmie.
  2. Sprawnie i efektywnie rozwiązuj konflikty w Twoim zespole.
  3. Podnieś swoje kompetencje w zakresie komunikacji.


  1. Nabycie umiejętności identyfikowania źródeł konfliktów w firmie
  2. Poznanie mechanizmów konfliktów
  3. Wzrost umiejętności rozwiązywania konfliktów w zespole
  4. Poznanie strategii zarządzania konfliktami
  5. Zdobycie praktycznej wiedzy na temat zarządzania konfliktem

Menedżerowie

1. KONFLIKT

  1. Rodzaje konfliktów
  2. Rozpoznawanie przyczyny konfliktów
  3. Komunikowanie się w konflikcie:
  4. dynamika
  5. metody doprowadzania do zmiany
  6. zniekształcenia komunikacji
  7. rozwiązywanie konfliktów


2. METODY ZARZĄDZANIA KONFLIKTEM

  1. Stymulowanie
  2. Ograniczenie
  3. Rozwiązywanie
  4. Negocjacje
  5. Mediacja


3. ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI KONFLIKTOWYCH - ZASTOSOWANIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ

  1. Rodzaje stanów “ja” RODZIC_DOROSŁY_DZIECKO
  2. Sterowanie relacją poprzez tworzenie komunikatów typu dorosły – dorosły
  3. Budowanie komplementarnych relacji między stronami w konflikcie
  4. Rozpoznawanie i demaskowanie gier oraz manipulacji


4. IDENTYFIKACJA I PRZEŁAMYWANIE BARIER W KOMUNIKACJI

  1. Diagnoza punktów krytycznych w pracy zespołu nastawionego na realizację zadania
  2. Metody prowadzenia zespołu do celu
  3. Bariery w komunikacji interpersonalnej


5. KOMUNIKACJA ASERTYWNA

  1. Prowadzenie rozmowy dyscyplinującej
  2. Prowadzenie rozmowy motywującej


6. BŁĘDY W ZARZĄDZANIU KONFLIKTEM

  1. Eskalacja zaangażowania
  2. Zakotwiczenie
  3. Przyjmowanie perspektywy
  4. Dostępność informacji
  5. Przekleństwo zwycięzcy
  6. Nadmierna pewność siebie


Szkolenie ma charakter warsztatu, co oznacza że 80% aktywności jest po stronie uczestników w formach pracy tj. dyskusji moderowanej , pracy w mini grupach, ćwiczenia, gry i case study.

  1. przewidywanie i rozpoznawanie konfliktu w odpowiedniej fazie
  2. identyfikowanie przyczyn konfliktów
  3. konstruktywne zarządzania konfliktem
  4. efektywna współpracy
  5. wykorzystywanie sytuacji trudnych do pozytywnych rozwiązań
Zarejestruj się

Aby się zarejestrować, wybierz miejsce oraz datę na górze strony.

Opinie

Dekra
Bardzo ciekawy styl prowadzenia przez wykładowcę. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
- Uczestnik szkolenia dla audytorów wew. SZBI
Dekra
Jakość zajęć nie pozwoliła na wprowadzenie systemów naprawczych :) [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
- Uczestnik szkolenia dla audytorów wew. SZBI

POTRZEBUJESZ SZKOLENIA DOPASOWANEGO DO POTRZEB TWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ.

 

Polecane szkolenia