Jesteś tutaj: DEKRA » Harmonogram szkoleń » Efektywna komunikacja podczas wdrażania, doskonalenia i auditowania systemów jakości – warsztat

Efektywna komunikacja podczas wdrażania, doskonalenia i auditowania systemów jakości – warsztat

ZAREJESTRUJ SIĘ



DEKRA – Szkolenia eksperckie - Specjalistyczne systemy branżowe

Cel szkolenia

 

  • Podniesienie efektywności działań osób zaangażowanych w systemy jakości poprzez poprawę ich kompetencji komunikacyjnych.
  • Konkretne narzędzia komunikacyjne dostosowane do specyfiki danego uczestnika i jego firmy/organizacji.
  • Zmiana wiedzy, umiejętności oraz świadomości (postawy) uczestników związaną z komunikacją.
  • Uczestnicy kończą warsztat z konkretnymi wskazaniami i narzędziami dotyczącymi komunikacji w ich organizacjach, jej dalszego rozwoju oraz pracy własnej w tym obszarze.
 

Program szkolenia

 

  • Rozpoczęcie warsztatu: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i agendy warsztatu
  • Potrzeby i oczekiwania komunikacyjne interesariuszy i uczestników systemów jakości
  • Problemy komunikacyjne związane z systemem jakości w mojej organizacji/firmie
  • Podstawy dobrej komunikacji wokół zmian jakości:
    • Dobry przekaz (budowa komunikatu)
    • Techniki poszukiwania informacji (aktywne słuchanie, zadawanie pytań, wypowiedź rozumiejąca, klaryfikacja)
    • Zasady formułowania informacji zwrotnej
  • Przekonywanie i motywowanie do zaangażowania współpracowników do udziału w systemach jakości:
    • Techniki i strategie przekonywania
    • Budowanie wartości i korzyści z systemu jakości w głowach współpracowników
  • Etapy wdrażania i modyfikowania systemów jakości i problemy z nimi związane (opór przed zmianą, agresja, ukryty sabotaż, apatia i demotywacja, inne) oraz sposoby postępowania – jak jest w mojej firmie/organizacji
  • Cztery postawy uczestników zmian jakościowych (agenci zmiany, milcząca większość, ofiary, sabotażyści) – jak ich rozpoznać, jak z nimi pracować – jak jest w mojej organizacji
  • Planowanie procesu komunikacyjnego związanego ze zmianami jakościowymi w mojej firmie/organizacji:
    • Cele, zadania i działania
    • Budowanie zespołu komunikacyjnego
    • Inne narządza komunikacyjne (wykorzystanie istniejących form komunikacji, nowe narzędzia)
  • Indywidualne plany rozwoju uczestników – dalsze kroki do wdrożenia (po szkoleniu) w celu maksymalizacji jego efektów
  • Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników
 

Metodyka szkolenia

 

Warsztaty prowadzone są w formie wykładów interaktywnych połączonych z ćwiczeniami i moderowaną dyskusją
 

Adresaci szkolenia

 

Pełnomocnicy ds. jakości, menedżerowie odpowiedzialni za wdrażanie systemów jakości, członkowie zespołów jakości, auditorzy wewnętrzni
 

Korzyści ze szkolenia

 

  • Poznanie w praktyczny sposób podstaw dobrej, świadomej komunikacji interpersonalnej związanej z systemem jakości w firmie/organizacji
  • Stworzenie planu komunikacji ułatwiającej zmiany systemu jakości we własnej firmie/organizacji
  • Wzrost umiejętności uczestników świadomego komunikowani się z innymi (współpracownikami) i przekonywania ich do zmian w firmie
  • Podstawa dobrego zarządzania trudnymi sytuacjami komunikacyjnymi – praca z trudnymi rozmówcami, w trudnych etapach wprowadzania zmiany
 

Podobne szkolenia

 

DEKRAZarządzanie ryzykiem w organizacji – praktyczne warsztaty

DEKRAEfektywne zarządzanie w oparciu o zarządzanie sytuacyjne

DEKRAPraktyczne aspekty zarządzania procesami - warsztaty

DEKRASPC – statystyczna kontrola procesów

DEKRAIdentyfikacja i rozwiązywanie problemów jakościowych i operacyjnych

 

Więcej szkoleń, które mogą Cię zainteresować znajdziesz w Katalogu szkoleń...

 
 
Harmonogram szkoleń DEKRA Katalog szkoleń DEKRA Skontaktuj się z Zespołem Szkoleń DEKRA
     
Harmonogram szkoleń » Katalog szkoleń » Szkolenie zamknięte »
 

Najbliższe szkolenia

12.09.2018 Wrocław Zobacz szczegóły ZAREJESTRUJ SIĘ
15.10.2018 Warszawa Zobacz szczegóły ZAREJESTRUJ SIĘ
06.12.2018 Warszawa Zobacz szczegóły ZAREJESTRUJ SIĘ

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.