Jesteś tutaj: DEKRA » Harmonogram szkoleń » Komunikacja i feedback w pracy

Komunikacja i feedback w pracy

ZAREJESTRUJ SIĘ


DEKRA – Szkolenia eksperckie - Menedżer w budownictwie

Cel szkolenia

 

  • Poznanie pojęć i mechanizmów rządzących komunikacja międzyludzką
  • Uświadomienie wagi aktywnego słuchania naszego rozmówcy, tak aby tworzyć pozytywny klimat w rozmowie.
  • Poznanie 4 płaszczyzn komunikacji wg F. von Thun’a
  • Pogłębienie wiedzy na temat umiejętności posługiwania się precyzyjnymi wypowiedziami, zawierającymi myśli, intencje i zamiary.
  • Poznanie pojęć i mechanizmów informacji zwrotnej używanej w biznesie
  • Stosowanie feed-foward w celu rozwoju pracowników
 

Program szkolenia

 

WSTĘP

  • Kontraktowanie pracy
  • Oczekiwania co ma się zmienić
  • Wyznaczanie obszaru wpływu


O  PROCESIE

  • Schemat procesu komunikacyjnego;
  • Kanały komunikacji – rola, sposoby dopasowania się;
  • Komunikacja jednostronna i dwustronna;
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna – kiedy jedno jest wrogiem drugiego

 

MODEL KOMUNIKACJI SCHULZA VON THUNA - "USZY VON THUNA"

  • Cztery usta, cztery uszy – jak znaleźć właściwe z odbiorcą
  • Cztery płaszczyzny wypowiedzi (rzeczowa, apelu, relacji i samoprezentacji)
  • Praktyczne konsekwencje wypowiedzi

 

JAK SŁUCHAĆ, ABY INNI CHCIELI Z NAMI ROZMAWIAĆ?

  • Cechy i umiejętności wytrawnego słuchacza;
  • Odpowiedzialność za komunikat – po czyjej leży stronie;
  • Aktywne słuchanie
  • Bańka
  • Technika pytań
  • Kluczowe narzędzia kontroli rozmowy;

 

JAK WYRAŻAĆ SIEBIE, SZANUJĄC ROZMÓWCĘ – PRZYGOTOWANIA DO INFORMACJI ZWROTEJ

  • Po co komu feedback
  • Narzędzie w rękach managera
  • Komunikat typu "Ja" versus komunikat typu "Ty";
  • Konstruktywne uwagi krytyczne;
  • Wartościowe pochwały;

MODELE FEEDBACKU

  • Technika FUO
  • FUOK
  • Model Pełnej Ekspresji
  • SPIN
  •  O„kanapce” też


FEED FOWARD CZYLI CO NA PRZYSZŁOŚĆ 
 
 

 

Metodyka szkolenia

 

 
Szkolenie ma charakter warsztatu, co oznacza że 80% aktywności jest po stronie uczestników w formach pracy tj. dyskusji moderowanej , pracy w mini grupach, ćwiczenia i case study.  
 

 

Adresaci szkolenia

 

 
Menedżerowie
 
 

 

Korzyści ze szkolenia

 

 
  • Lepsza i efektywniejsza komunikacja managerów
  • Rozumienie procesu komunikacji po stronie nadawców i odbiorców
  • Szansa na eliminowanie szumów informacyjnych, konfliktów i niedomówień
  • Feedback jako narzędzie zarządcze stosowane w efektywności pracy, rozwiązywaniu konfliktów, ocenie pracownika, działaniach korygujących
 
 

 

 Podobne szkolenia

 

 

DEKRARozwiązywanie konfliktów

DEKRAEfektywne zarządzanie w oparciu o zarządzanie sytuacyjne

DEKRAZarządzanie ryzykiem w organizacji – praktyczne warsztaty

DEKRAKreowanie wartości przedsiębiorstwa poprzez wdrożenie zarządzania ryzykiem na przykładzie normy ISO 31000

 

Więcej szkoleń, które mogą Cię zainteresować znajdziesz w Katalogu szkoleń...

 
   
   
Harmonogram szkoleń DEKRA   Katalog szkoleń DEKRA   Skontaktuj się z Zespołem Szkoleń DEKRA
         
Harmonogram szkoleń »   Katalog szkoleń »   Szkolenie zamknięte »
 
 

Najbliższe szkolenia

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.