Jesteś tutaj: DEKRA » Harmonogram szkoleń » Rozwiązywanie konfliktów

Rozwiązywanie konfliktów

ZAREJESTRUJ SIĘ


DEKRA – Szkolenia eksperckie - Menedżer w budownictwie

Cel szkolenia

 

  • Nabycie umiejętności identyfikowania źródeł konfliktów w firmie
  • Poznanie mechanizmów konfliktów
  • Wzrost umiejętności rozwiązywania konfliktów w zespole
  • Poznanie strategii zarządzania konfliktami
  • Zdobycie praktycznej wiedzy na temat zarządzania konfliktem
 

Program szkolenia

 

1. KONFLIKT

  • Rodzaje konfliktów
  • Rozpoznawanie przyczyny konfliktów
  • Komunikowanie się w konflikcie:
    • dynamika
    • metody doprowadzania do zmiany
    • zniekształcenia komunikacji
    • rozwiązywanie konfliktów

2. METODY ZARZĄDZANIA KONFLIKTEM

  • Stymulowanie
  • Ograniczenie
  • Rozwiązywanie
  • Negocjacje
  • Mediacja

3.  ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI KONFLIKTOWYCH  - ZASTOSOWANIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ

  • Rodzaje stanów “ja” RODZIC_DOROSŁY_DZIECKO
  • Sterowanie relacją poprzez tworzenie komunikatów typu dorosły – dorosły
  • Budowanie komplementarnych relacji między stronami w konflikcie
  • Rozpoznawanie i demaskowanie gier oraz manipulacji

4. IDENTYFIKACJA I PRZEŁAMYWANIE BARIER W KOMUNIKACJI

  • Diagnoza punktów krytycznych w pracy zespołu nastawionego na realizację zadania
  • Metody prowadzenia zespołu do celu
  • Bariery w komunikacji interpersonalnej

5. KOMUNIKACJA ASERTYWNA

  • Prowadzenie rozmowy dyscyplinującej
  • Prowadzenie rozmowy motywującej

6. BŁĘDY W ZARZĄDZANIU KONFLIKTEM

  • Eskalacja zaangażowania
  • Zakotwiczenie
  • Przyjmowanie perspektywy
  • Dostępność informacji
  • Przekleństwo zwycięzcy
  • Nadmierna pewność siebie
 
 

 

Metodyka szkolenia

 

 
Szkolenie ma charakter warsztatu, co oznacza że 80% aktywności jest po stronie uczestników w formach pracy tj. dyskusji moderowanej , pracy w mini grupach, ćwiczenia, gry i case study.  
 

 

Adresaci szkolenia

 

 
Menedżerowie
 
 

 

Korzyści ze szkolenia

 

 
  • przewidywanie i rozpoznawanie konfliktu w odpowiedniej fazie
  • identyfikowanie przyczyn konfliktów
  • konstruktywne zarządzania konfliktem
  • efektywna współpracy
  • wykorzystywanie sytuacji trudnych do pozytywnych rozwiązań
 
 

 

 Podobne szkolenia

 

 

DEKRAKomunikacja i feedback w pracy

DEKRAEfektywne zarządzanie w oparciu o zarządzanie sytuacyjne

DEKRAKreowanie wartości przedsiębiorstwa poprzez wdrożenie zarządzania ryzykiem na przykładzie normy ISO 31000

DEKRAKorzyści, koszty i aspekty praktyczne wdrażania standardów BREEAM i LEED w budownictwie (certyfikacja BREEAM i LEED dla menedżerów)

 

Więcej szkoleń, które mogą Cię zainteresować znajdziesz w Katalogu szkoleń...

 
   
   
Harmonogram szkoleń DEKRA   Katalog szkoleń DEKRA   Skontaktuj się z Zespołem Szkoleń DEKRA
         
Harmonogram szkoleń »   Katalog szkoleń »   Szkolenie zamknięte »
 
 

Najbliższe szkolenia

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.