* Uwaga! Szkolenie dostępne wyłącznie jako szkolenie zamknięte, realizowane na zlecenie konkretnej firmy. Istnieje możliwość modyfikacji programu i czasu trwania szkolenia. Zapraszamy po ofertę »
Metoda raportu 8D jest obecnie najbardziej efektywną metodą do kompleksowego zarządzania niezgodnościami w przedsiębiorstwie. W dużej większości klienci OEM w branży automotive wymagają opisu problemu według raportu 8D.
Zapraszamy na szkolenie, w którym uzyskasz wiedzę na temat metody 8D, nauczysz się wykorzystywać narzędzia powszechnie używane, a rozwiązywane problemy w grupie nie staną się dla Ciebie barierą!
Osoby pracujące w zespołach jakościowych, zakupowych, inżynieryjnych i produkcyjnych biorących udział w procesie rozwiązywania problemów
dzień | godzina | metoda szkolenia | temat |
---|---|---|---|
Dzień 1 | 09:00-12:30 | Dyskusja moderowana |
Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu |
Wykład |
Świadomość Jakości |
||
Wykład /ćwiczenia |
Znaczenie problemu i jego definicje |
||
Wykład |
8D Historia / Wprowadzenie |
||
Wykład |
D0 – Przygotowanie do procesu 8D |
||
Wykład |
D1 - Powołanie zespołu
|
||
Wykład /ćwiczenia |
D2 – opis problemu
|
||
12:30-13.15 | Przerwa obiadowa | ||
13:15-16:00 | Wykład /ćwiczenia |
D3 – Działania natychmiastowe – containment action
|
|
Wykład /ćwiczenia |
D4 – Analiza przyczyny źródłowej
|
||
Dzień 2 | 09:00-12:30 | Wykład /ćwiczenia |
D4 – Analiza przyczyny źródłowej
|
Wykład /ćwiczenia |
D5 – Działania korygujące - planowanie
|
||
12:30-13:15 | Przerwa obiadowa | ||
13:15-16:00 | Wykład |
D6 – Działania korygujące – wdrożenie PDCA Weryfikacja skutecznego działania |
|
Wykład |
D7 – Działania zapobiegawcze |
||
Wykład |
D8 – Zamknięcie analizy i podziękowania dla zespołu |
||
Wykład |
Ocena raportów wynikających z metodologii 8D |
||
Dyskusja moderowana /Ankiety |
Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych |
Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu
Świadomość Jakości
Znaczenie problemu i jego definicje
8D Historia / Wprowadzenie
D0 – Przygotowanie do procesu 8D
D1 - Powołanie zespołu
D2 – opis problemu
D3 – Działania natychmiastowe – containment action
D4 – Analiza przyczyny źródłowej
D4 – Analiza przyczyny źródłowej
D5 – Działania korygujące - planowanie
D6 – Działania korygujące – wdrożenie
PDCA Weryfikacja skutecznego działania
D7 – Działania zapobiegawcze
D8 – Zamknięcie analizy i podziękowania dla zespołu
Ocena raportów wynikających z metodologii 8D
Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych
Przerwy kawowe będą ustalane wspólnie pomiędzy prowadzącym a uczestnikami.
Po szkoleniu uczestnicy będą:
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pt. „Metoda 8D oraz narzędzia pomocne przy analizie przyczyny źródłowej powstałego problemu”
Aby się zarejestrować, wybierz miejsce oraz datę na górze strony.
Na szkoleniu można nie tylko zrozumieć, ale wręcz zaprzyjaźnić się z ISO. Moja ocena to 10/10. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
Jakość zajęć nie pozwoliła na wprowadzenie systemów naprawczych :) [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
POTRZEBUJESZ SZKOLENIA DOPASOWANEGO DO POTRZEB TWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ.