Poznaj wymagania prawa europejskiego dla podmiotów prowadzących obsługę techniczną podzespołów i statków powietrznych.
Zarejestruj się na szkolenie już dzisiaj!
Celem szkolenia jest przekazanie w logiczny i uporządkowany sposób wiedzy z obszaru wymagań prawa europejskiego dla organizacji zaangażowanych w obsługę techniczną podzespołów i statków powietrznych
Kadra kierownicza organizacji, personel jakościowy oraz personel zarządzania bezpieczeństwem w obsługowych organizacjach lotniczych
Wymagania wstępne dla uczestników:
Zapoznanie z tekstem rozporządzenia - Załącznik II – Part-145
dzień | godzina | metoda szkolenia | temat |
---|---|---|---|
Dzień 1 | 9:00-9:30 | Dyskusja moderowana |
Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu |
9:30-16:15 | Wykład, dyskusja, analiza przypadków |
Lotniczy system prawny w Polsce i Europie Regulacje EASA (Rozporządzenie 216/2008) i ich ewolucja Koncepcja zapewnienia bezpieczeństwa lotniczego a Part-145 Rozporządzenie Komisji (UE) 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014r. – wprowadzenie. Zmiana wniesiona Rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/1088 z dnia 3 lipca 2015r. Wzajemne zależności pomiędzy Part-M, Part-66, Part-145 i Part-147 Rola i posługiwanie się AMC i GM |
|
Dzień 2 | 9:00-15:45 | Wykłady, ćwiczenia i warsztaty, zajęcia praktyczne |
Ogólna prezentacja zawartości załącznika II Rozporządzenia 1321/2014 - Part-145 Szczegółowa prezentacja zawartości Part-145:
Obowiązkowe formularze EASA dla organizacji obsługowej Filozofia nadzoru lotniczego w zakresie obsługi organizacji obsługowych Obowiązki nadzoru - sekcja B załącznika Proces certyfikacji i nadzoru nad organizacją obsługi technicznej Uwagi ogólne dotyczące przepisów Part-145 Raportowanie wydarzeń (AMC-20-8) |
15:45-16:15 | Dyskusja moderowana, ankiety |
Pytania i odpowiedzi Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych |
Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu
Lotniczy system prawny w Polsce i Europie
Regulacje EASA (Rozporządzenie 216/2008) i ich ewolucja
Koncepcja zapewnienia bezpieczeństwa lotniczego a Part-145
Rozporządzenie Komisji (UE) 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014r. – wprowadzenie.
Zmiana wniesiona Rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/1088 z dnia 3 lipca 2015r.
Wzajemne zależności pomiędzy Part-M, Part-66, Part-145 i Part-147
Rola i posługiwanie się AMC i GM
Ogólna prezentacja zawartości załącznika II Rozporządzenia 1321/2014 - Part-145
Szczegółowa prezentacja zawartości Part-145:
Obowiązkowe formularze EASA dla organizacji obsługowej
Filozofia nadzoru lotniczego w zakresie obsługi organizacji obsługowych
Obowiązki nadzoru - sekcja B załącznika
Proces certyfikacji i nadzoru nad organizacją obsługi technicznej
Uwagi ogólne dotyczące przepisów Part-145
Raportowanie wydarzeń (AMC-20-8)
Pytania i odpowiedzi
Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych
Przerwa obiadowa odbędzie się godz. 12.30-13.15.
Przerwy kawowe zostaną ustalone wspólnie przez uczestników i eksperta prowadzącego zajęcia.
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pt. „Wymagania EASA Part-145”
Cena zawiera:
Rejestracja na szkolenie oznacza akceptację regulaminu szkoleń: Regulamin - DEKRA
Szkolenia on-line na platformie Zoom są stosunkowo dobrym rozwiązaniem, aplikacja daje możliwości tworzenia pokojów, udostępniania ekranu, itd., więc nie mam dodatkowych uwag. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
Na szkoleniu można nie tylko zrozumieć, ale wręcz zaprzyjaźnić się z ISO. Moja ocena to 10/10. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
POTRZEBUJESZ SZKOLENIA DOPASOWANEGO DO POTRZEB TWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ.