Poznaj wymagania prawa europejskiego dla podmiotów firm zajmujących się projektowaniem lub produkcją dla branży lotniczej.
Już dziś zapisz się na szkolenie!
Przekazanie w logiczny i uporządkowany sposób wiedzy z obszaru wymagań prawa europejskiego dla Organizacji Produkującej, zatwierdzonej do prowadzenia produkcji lotniczej i wydawania poświadczeń oraz Organizacji Projektującej, zatwierdzonej do prowadzenia projektowania i korzystania z przywilejów w ramach zakresu zatwierdzania.
Kadra kierownicza organizacji, personel jakościowy oraz personel zarządzania bezpieczeństwem w produkcyjnych i projektowych organizacjach przemysłu lotniczego
Wymagania wstępne dla uczestników:
Zapoznanie z tekstem rozporządzenia 748/2012 – Załącznik I – Part 21
dzień | godzina | metoda szkolenia | temat |
---|---|---|---|
Dzień 1 | 9:00-9:30 | Dyskusja moderowana |
Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu Test wiedzy |
9:30-16:15 | Wykłady, dyskusje |
Lotniczy System Prawny w Polsce i Europie Regulacje EASA (Rozporządzenie 216/2008) i ich ewolucja Zmiana WE 1702/2003 na WE 748/2012 oraz późniejsze zmiany rozporządzenia PART 21
Podczęść G Szczegółowe przedstawienie wymagań PART 21G:
Użytkowanie statku powietrznego przed dostawą Podczęść J Szczegółowe przedstawienie wymagań PART 21J:
|
|
Dzień 2 | 9:00-15:45 | Wykład, dyskusja, analiza przypadków |
Dokumentacja Formularze stosowane w zakresie wymagań Part 21 Przykłady stosowania:
Szczegółowe omówienie zasad stosowania i wypełniania formularza EASA 1 w zakresie produkowanych części i akcesoriów Omówienie sposobu prowadzenia zapisów Wymagania w zakresie dokumentacji obcej Zagadnienia ogólne Zakres zatwierdzenia Szczegółowe omówienie zasad korzystania z przywilejów Omówienie sposobu prowadzenia zapisów Monitorowanie SZJ w Organizacji Produkującej Zasady współpracy organizacji POA-DOA Rola AMC i GM Pytania i odpowiedzi |
15:45-16:15 | Dyskusja moderowana, ankiety |
Test wiedzy Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych |
Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu
Test wiedzy
Lotniczy System Prawny w Polsce i Europie
Regulacje EASA (Rozporządzenie 216/2008) i ich ewolucja
Zmiana WE 1702/2003 na WE 748/2012 oraz późniejsze zmiany rozporządzenia
PART 21
Podczęść G
Szczegółowe przedstawienie wymagań PART 21G:
Użytkowanie statku powietrznego przed dostawą
Podczęść J
Szczegółowe przedstawienie wymagań PART 21J:
Dokumentacja
Formularze stosowane w zakresie wymagań Part 21
Przykłady stosowania:
Szczegółowe omówienie zasad stosowania i wypełniania formularza EASA 1 w zakresie produkowanych części i akcesoriów
Omówienie sposobu prowadzenia zapisów
Wymagania w zakresie dokumentacji obcej
Zagadnienia ogólne
Zakres zatwierdzenia
Szczegółowe omówienie zasad korzystania z przywilejów
Omówienie sposobu prowadzenia zapisów
Monitorowanie SZJ w Organizacji Produkującej
Zasady współpracy organizacji POA-DOA
Rola AMC i GM
Pytania i odpowiedzi
Test wiedzy
Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych
Przerwa obiadowa odbędzie się godz. 12.30-13.15.
Przerwy kawowe zostaną ustalone wspólnie przez uczestników i eksperta prowadzącego zajęcia.
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pt. „Wymagania EASA Part 21”
Cena zawiera:
Rejestracja na szkolenie oznacza akceptację regulaminu szkoleń: Regulamin - DEKRA
Aby się zarejestrować, wybierz miejsce oraz datę na górze strony.
Szkolenia on-line na platformie Zoom są stosunkowo dobrym rozwiązaniem, aplikacja daje możliwości tworzenia pokojów, udostępniania ekranu, itd., więc nie mam dodatkowych uwag. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
Jakość zajęć nie pozwoliła na wprowadzenie systemów naprawczych :) [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
POTRZEBUJESZ SZKOLENIA DOPASOWANEGO DO POTRZEB TWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ.