Zdobądź umiejętności i kompetencje zarządzania czynnikiem ludzkim w cywilnych i wojskowych organizacjach branży lotniczej.
* Uwaga! Szkolenie dostępne wyłącznie jako szkolenie zamknięte, realizowane na zlecenie konkretnej firmy. Istnieje możliwość modyfikacji programu i czasu trwania szkolenia. Zapraszamy po ofertę »
Celem szkolenia jest zapoznanie z metodami zarządzania czynnikiem ludzkim dla zwiększenia bezpieczeństwa operacji i zmniejszenia strat ponoszonych w wyniku występowania czynnika ludzkiego w produkcji i obsłudze.
Kadra kierownicza organizacji, personel jakościowy oraz zarządzania bezpieczeństwem w organizacjach lotniczych produkujących, obsługowych i szkoleniowych.
Wymagania wstępne dla uczestników
Znajomość zagadnień związanych z Czynnikiem Ludzkim.
dzień | godzina | metoda szkolenia | temat |
---|---|---|---|
Dzień 1 | 09:00-16:00 | Dyskusja moderowana |
Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu |
Wykład /Dyskusja moderowana /Case study |
Czynniki ludzkie – analiza zagadnienia Program czynnika ludzkiego - realne narzędzie zarządzania Programy zarządzania czynnikiem ludzkim
Personel programu czynnika ludzkiego |
||
Dzień 2 | 09:00-16:00 | Wykłady /ćwiczenia /warsztaty /zajęcia praktyczne |
Audytowanie w obszarze czynnika ludzkiego QAS i SMS jako narzędzia zarządzania Narzędzia w obszarze czynnika ludzkiego
Postawa kierownictwa |
Dyskusja moderowana /Ankiety |
Pytania i odpowiedzi Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych |
Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu
Czynniki ludzkie – analiza zagadnienia
Program czynnika ludzkiego - realne narzędzie zarządzania
Programy zarządzania czynnikiem ludzkim
Personel programu czynnika ludzkiego
Audytowanie w obszarze czynnika ludzkiego
QAS i SMS jako narzędzia zarządzania
Narzędzia w obszarze czynnika ludzkiego
Postawa kierownictwa
Pytania i odpowiedzi
Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych
Przerwy kawowe będą ustalane wspólnie pomiędzy prowadzącym a uczestnikami.
Przerwa obiadowa odbędzie się godz. 12.30-13.15
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pt. „Zarządzanie Czynnikiem Ludzkim”
Cena zawiera:
Rejestracja na szkolenie oznacza akceptację regulaminu szkoleń: Regulamin - DEKRA
Aby się zarejestrować, wybierz miejsce oraz datę na górze strony.
Merytorycznie i praktycznie szkolenie przeprowadzono na bardzo wysokim poziomie. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
Uważam, że [zajęcia] były przeprowadzone bardzo profesjonalnie i nic nie trzeba poprawiać. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
POTRZEBUJESZ SZKOLENIA DOPASOWANEGO DO POTRZEB TWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ.