Zarządzanie Czynnikiem Ludzkim

Zarządzanie Czynnikiem Ludzkim
Cena netto 1749.00 zł
Cena brutto 2151.27 zł

Opis

Zdobądź umiejętności i kompetencje zarządzania czynnikiem ludzkim w cywilnych i wojskowych organizacjach branży lotniczej.


  1. Poznaj metody zarządzania ludźmi prowadzące do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa operacyjnego oraz zmniejszenia strat w procesach produkcyjnych i ich obsłudze QAS, SMS, Just Culture.


Weź udział w szkoleniu już dziś!

Celem szkolenia jest zapoznanie z metodami zarządzania czynnikiem ludzkim dla zwiększenia bezpieczeństwa operacji i zmniejszenia strat ponoszonych w wyniku występowania czynnika ludzkiego w produkcji i obsłudze.

Kadra kierownicza organizacji, personel jakościowy oraz zarządzania bezpieczeństwem w organizacjach lotniczych produkujących, obsługowych i szkoleniowych.


Wymagania wstępne dla uczestników

Znajomość zagadnień związanych z Czynnikiem Ludzkim.


dzień godzina metoda szkolenia temat
Dzień 1 09:00-16:00 Dyskusja moderowana

Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu

Wykład /Dyskusja moderowana /Case study

Czynniki ludzkie – analiza zagadnienia

Program czynnika ludzkiego - realne narzędzie zarządzania

Programy zarządzania czynnikiem ludzkim

  • Szczegółowa analiza programu 4P4Q

Personel programu czynnika ludzkiego

Dzień 2 09:00-16:00 Wykłady /ćwiczenia /warsztaty /zajęcia praktyczne

Audytowanie w obszarze czynnika ludzkiego

QAS i SMS jako narzędzia zarządzania

Narzędzia w obszarze czynnika ludzkiego

  • Just Culture

Postawa kierownictwa

Dyskusja moderowana /Ankiety

Pytania i odpowiedzi

Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych

  1. Dzień 1

    1. 09:00-16:00

      1. Dyskusja moderowana temat:

        Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i programu

      2. Wykład /Dyskusja moderowana /Case study temat:

        Czynniki ludzkie – analiza zagadnienia

        Program czynnika ludzkiego - realne narzędzie zarządzania

        Programy zarządzania czynnikiem ludzkim

        • Szczegółowa analiza programu 4P4Q

        Personel programu czynnika ludzkiego

  2. Dzień 2

    1. 09:00-16:00

      1. Wykłady /ćwiczenia /warsztaty /zajęcia praktyczne temat:

        Audytowanie w obszarze czynnika ludzkiego

        QAS i SMS jako narzędzia zarządzania

        Narzędzia w obszarze czynnika ludzkiego

        • Just Culture

        Postawa kierownictwa

      2. Dyskusja moderowana /Ankiety temat:

        Pytania i odpowiedzi

        Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych

Przerwy kawowe będą ustalane wspólnie pomiędzy prowadzącym a uczestnikami.

Przerwa obiadowa odbędzie się godz. 12.30-13.15

  1. Zdobycie umiejętności i kompetencjido zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji,
  2. Poznanie metod QAS, SMS, Just Culture wybranych do zarządzania czynnikiem ludzkim.

Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pt. „Zarządzanie Czynnikiem Ludzkim”

Cena zawiera:

  1. zaświadczenie lub certyfikat w języku polskim w wersji elektronicznej (plik PDF wysyłany mailem do uczestnika po odnotowaniu płatności).
  2. Materiały szkoleniowe (plik PDF wysyłany mailem najpóźniej w dniu szkolenia).


Rejestracja na szkolenie oznacza akceptację regulaminu szkoleń: Regulamin - DEKRA

Zarejestruj się

Opinie

Dekra
Jakość zajęć nie pozwoliła na wprowadzenie systemów naprawczych :) [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
- Uczestnik szkolenia dla audytorów wew. SZBI
Dekra
Uważam, że [zajęcia] były przeprowadzone bardzo profesjonalnie i nic nie trzeba poprawiać. [Opinia zweryfikowana przez DEKRA Polska sp. z o.o.]
- Uczestnik szkolenia dla audytorów wew. SZBI

POTRZEBUJESZ SZKOLENIA DOPASOWANEGO DO POTRZEB TWOJEJ FIRMY? SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ.

 

Polecane szkolenia